FAQ

Όλες οι κρατήσεις που έχουν γίνει από την ιστοσελίδα μας μπορούν να τροποποιηθούν
ή να ακυρωθούν ανάλογα με τους όρους όπου έχετε συμφωνήσει πριν την τελική της επιβεβαίωση εδω: https://portariahotel.reserve-online.net/retrieval .
Οι τηλεφωνικές κρατήσεις μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω email απαντώντας στο email επιβεβαίωσης που έχετε λάβει.

Το ξενοδοχείο διαθέτει σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους αλλά και στα δωμάτια των επισκεπτών ελεύθερη πρόσβαση στο WIFI δίκτυο με την χρήση κωδικού.
Ακόμη και στην ηλιόλουστη βεράντα μας υπάρχει τέλεια κάλυψη Wi-Fi.

Το ξενοδοχείο διαθέτει ελεύθερο ανοιχτό δημόσιο χώρο στάθμευσης κατά μήκος των εγκαταστάσεων.

Ανάλογα με την πληρότητα του ξενοδοχείου υπάρχουν περιπτώσεις όπου θα σερβίρετε στο τραπέζι σας κατόπιν παραγγελίας από ειδικά διαμορφωμένο κατάλογο ή θα μπορείτε να εξυπηρετήστε από το μπουφέ μας.
Υπάρχει η δυνατότητα για room service στο δωμάτιο σας με επιπλέον χρέωση βάσει του καταλόγου room service.
Οι ώρες πρωινού είναι 08.00-10.30

Η κατανάλωση οποιουδίποτε φαγητού ή ποτού που δεν έχει παρασκευαστεί στο ξενοδοχείο επιτρέπεται ΜΟΝΟ στα δωμάτια.
Δεν επιτρέπεται στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Επίσης δεν επιτρέπεται η είσοδος στο ξενοδοχείο για την παράδοση φαγητών η ποτών.

Οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου λειτουργούν για όλους τους επισκέπτες μας σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των εγκαταστάσεων μας. Προτεραίότητα πάντα δίνουμε στους φιλοξενούμενους που διαμένουν στο ξενοδοχείο.

Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει ειδικά σχεδιασμένα προσβάσιμα δωμάτια. Υπάρχει όμως η ανάλογη πρόσβαση στους περισσότερους χώρους του ξενοδοχείου μας. Η ομάδα κρατήσεων μας είναι περισσότερο από χαρούμενοι να σας εξυπηρετήσει.

Η εξωτερική πισίνα (εποχική 1 Ιουνίου-31 Αυγούστου) είναι ανοιχτή σε όλα τα παιδιά με την επίβλεψη ενηλίκου.
Η υδροτονική πισίνα στο χώρου του SPA, το οποίο είναι μόνο για ενήλικες, αλλά για να ευχαριστήσουμε και τους μικρούς επισκέπτες μας, επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο μεταξύ 12.00 - 14.00 και υπό την επίβλεψη ενηλίκου.
-

Για την χρήση της υδροτονικής πίσινας του SPA για συνεδρία υδροθεραπείας απαιτείται ραντεβού. Ο μέγιστος αριθμός ατομών για υδροθεραπεία είναι 10 άτομα.

Όλες οι εγκαταστάσεις του SPA υποκείνται σε χρεώσεις ανάλογα με το τι περιλαμβάνει η κράτηση σας. Υπάρχει αναλυτικά ο τιμοκατάλογος του SPA εδώ

Το ξενοδοχείο επιτρέπει κατοικίδια ΜΟΝΟ εντός του υπνοδωματίου και με την προυπόθεση οτι δεν θα μένει ποτέ χωρίς ανθρώπινη επίβλεψη.

H ομάδα μας μπορεί να φροντίσει οποιοδήποτε αίτημα μεταφοράς (ισχύουν επιπλέον χρεώσεις).

Η ομάδα μας θα χαρεί πολύ να αναλάβει τη φροντίδα των παιδιών για εσάς. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν από την άφιξή σας, καθώς αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος με ανάλογη χρέωση.

Οι δρόμοι καθαρίζονται συνεχώς όταν χιονίζει. Ωστόσο, οι αλυσίδες χιονιού συνιστάται καθώς δεν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε ακραίες καιρικές συνθήκες. Λάβετε υπόψη οτι σε ακραίες καιρικές συνθήκες υπάρχουν οι ανάλογες καθυστερήσεις σε όλο το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο και χρειάζεται υπομονή και προσοχή στην οδήγηση τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα του ΚΟΚ

1.Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων Κάθε παράπονο που θα υποβάλλεται θα μελετάται διεξοδικά Θα υπάρχει δίκαιη αντιμετώπιση προς τον ενδιαφερόμενο και προς οποιοδήποτε άτομο του Προσωπικού / Ανθρώπινου Δυναμικού στο οποίο πιθανόν να γίνεται αναφορά στο παράπονο. Θα τηρείται πάντα η προστασία προσωπικών δεδομένων όπως αυτή καθορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον σχετικό Νόμο. Τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αναλύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα για τον εντοπισμό και την επίλυση προβληματικών διαδικασιών και πρακτικών και την αποφυγή επαναλαμβανόμενων παραλείψεων. Το Προσωπικό του ξενοδοχείου θα εκπαιδεύεται συνεχώς και θα έχει άμεση πρόσβαση στην πολιτική διαχείρισης των παραπόνων, με στόχο πάντοτε την αποτελεσματική διαχείριση τους. Η Διεύθυνση και το Προσωπικό αναγνωρίζουν το δικαίωμα για υποβολή παραπόνου και είναι προσηλωμένοι στον στόχο για δίκαιη και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων που πιθανόν να προκύπτουν από τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

2.Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων Η διατύπωση παραπόνου ή σημείου προς βελτίωση από διαμένοντες, επισκέπτες και προσωπικό, μπορεί να γίνει:
είτε προφορικά, κατά τη διάρκεια της παροχής υπηρεσιών στους διαμένοντες ή στα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη είτε μέσω επιστολής ή σχετικού εγγράφου, το οποίο ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης μπορεί να αποστείλει απ’ ευθείας στο ξενοδοχείο είτε γραπτώς κατά την παρουσία του ενδιαφερόμενου στο ξενοδοχείο, όπου σε συγκεκριμένες θέσεις stands είναι τοποθετημένο το “Έντυπο για την Υποβολή Παραπόνων – Προτάσεων Βελτίωσης”,
όπου ο ενδιαφερόμενος τα παραλαμβάνει, τα συμπληρώνει και κατόπιν τα τοποθετεί με ειδικό φάκελο στα ειδικά κυτία συλλογής αυτών συγχρόνως παράπονο ή σημείο προς βελτίωση μπορεί να διατυπωθεί και από μέλος του προσωπικού, ακολουθώντας τα σχετικά αναφερόμενα στη Διαδικασία «Μη Συμμορφώσεων / Διορθωτικών και Προληπτικών Ενεργειών», επιπρόσθετα, παράπονα προς το ξενοδοχείο ενδέχεται να διατυπωθούν, έμμεσα, μέσω των ερωτηματολογίων ικανοποίησης που αποστέλλονται από τα ενδιαφερόμενα μέρη, σύμφωνα με τη διαδικασία «Μέτρηση Ικανοποίησης Ενδιαφερομένων Μερών».

3. Χρονική διάρκεια διεκπεραίωσης παραπόνων Αν η απάντηση στο παράπονο δεν είναι εφικτό να δοθεί άμεσα, η διερεύνησή του θα γίνεται εντός των παρακάτω χρονικών πλαισίων: Αποστολή βεβαίωσης παραλαβής παραπόνου εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Το παράπονο θα διερευνάται εντός 30 εργάσιμων ημερών και θα αποστέλλεται στη συνέχεια η απάντηση.
Σε μεμονωμένες περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για ενδελεχή διερεύνηση, θα αιτούμαστε γραπτώς παράταση. Στην επιστολή θα αναφέρουμε, εκτός από τις επιπρόσθετες πληροφορίες που πιθανόν να χρειαστούμε, τις ενέργειες στις οποίες έχουμε ήδη προβεί και τις ενέργειες που πρόκειται να γίνουν για την ολοκλήρωση της διερεύνησης, ώστε η ενημέρωση να είναι πλήρης.

5 λόγοι για να κάνετε απευθείας κράτηση από την ιστοσελίδα μας

 

  • Εγγύηση χαμηλότερης τιμής
  • Ειδικές προσφορές μονο για απευθείας κρατήσεις
  • Χωρίς κρυφές χρεώσεις
  • Ευελιξία στην αλλαγή κρατήσεων
  • Δωρεάν Υπηρεσίες & Παροχές